Κατά τη δημιουργία λογαριασμού των πελατών σας στο B2B Link, έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε ρόλους που θα έχουν την ανάλογη πρόσβαση σε διαφορές ενέργειες.
Για να δημιουργήσετε χρήστες μεταβαίνετε από το το Κεντρικό μενού > Διαχείριση > Χρήστες > B2B Link Χρήστες. Αμέσως εμφανίζεται μια λίστα με όλους τους πελάτες που έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο B2B Link.
Από την αριστερή πλευρά της σελίδας επιλέγετε την εντολή “Διαχείριση Ρόλων” και μεταβαίνετε σε μια σελίδα όπου μπορείτε να δημιουργήσετε ρόλους για το B2B Link.
Επιλέγετε την εντολή “Νέος Ρόλος” και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up), όπου συμπληρώνετε μια ονομασία στο πεδίο “Όνομα”, επιλέγετε το B2B Link από το πεδίο “Τύπος” και προαιρετικά μια περιγραφή για το ρόλο που δημιουργείτε. Στη συνέχεια πατάτε “Αποθήκευση” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).
Έπειτα από τη δημιουργία ρόλου, έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε σε ποιες ενότητες θα έχει πρόσβαση ο κάθε ρόλος ανάμεσα σε “Συχνά προϊόντα”, “Παραγγελίες”, “Ζήτηση Προσφοράς”, “Κατάσταση Παραγγελιών/Προσφορών”, “Εμφάνιση τιμών”, “Εμφάνιση διαθεσιμότητας”, κάνοντας απλά κλικ στο check box. Έπειτα πατάτε “Αποθήκευση”.
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε την προσβασιμότητα των ρόλων μεταβαίνοντας σε αυτή τη σελίδα και αλλάζοντας τις ρυθμίσεις (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).
Πλοήγηση στο B2B Link
Είσοδος
Κάνοντας είσοδο στην εφαρμογή, ο πελάτης με τον κωδικό πρόσβασης που του έχει αποσταλεί, βλέπει στην αρχή ένα συγκεντρωτικό πίνακα με τις παραγγελίες που έχει κάνει ήδη σε σας και την εξέλιξη κάθε παραγγελίας του ξεχωριστά (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).