Ακύρωση Παραστατικών
Η ακύρωση ως διαδικασία είναι όμοια για όλα τα παραστατικά. Η διαφορά της διαγραφής με την ακύρωση ενός παραστατικού είναι ότι στην πρώτη, η εγγραφή δεν θα υπάρχει πια στο αρχείο του CBO, ενώ στη δεύτερη υπάρχει κανονικά αλλά δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τον ίδιο αριθμό.
Για να ακυρώσετε ένα παραστατικό, πρέπει πρώτα να το έχετε ήδη εκδώσει. Αν όμως, είναι συσχετισμένο με κάποια είσπραξη ή πληρωμή θα πρέπει να προβείτε στην διαδικασία ακύρωσης και αυτής.
Για να ακυρώσετε ένα παραστατικό μεταβαίνετε στην οικονομική “Καρτέλα του Πελάτη” από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα πελάτη.
Επιλέγοντας την εντολή , πατήστε “Ακύρωση Παραστατικού” και το παραστατικό θα ακυρωθεί (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).
Στο εξής, το παραστατικό θα εμφανίζεται ως “deleted” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).
Σημαντικό! Τα ακυρωμένα παραστατικά παραμένουν στο σύστημα για μελλοντική αναφορά σε αυτά, αλλά δε συμμετέχουν στις αναφορές του CBO. Επίσης, τα ακυρωμένα παραστατικά είναι εφικτό να διαγραφούν τελείως από το σύστημα.
Προσοχή! Σε περίπτωση που έχετε εκδώσει το παραστατικό και θέλετε να προβείτε σε ακύρωσή του ακολουθείτε τα αντίστοιχα βήματα (πατήστε εδώ), με την μοναδική διαφορά πως αντί να επιλέξετε “Μόνιμη Διαγραφή Παραστατικού”, επιλέγετε “Ακύρωση Παραστατικού”.