Κατά τη δημιουργία μιας νέας παραγγελίας από την καρτέλα του πελάτη, καθώς προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι, έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε ένα memo όπου εκεί θα αναγράφονται όλες οι παρατηρήσεις για τις εργασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι στα τμήματα εργασιών, από το πρώτο κιόλας στάδιο παραγωγής του προϊόντος, μέχρι και τη στιγμή αποστολής του. Αυτό το αρχείο θα περιέχει τις λεπτομέρειες και τις διευκρινίσεις που χρειάζονται για τη σωστή διεκπεραίωση της παραγγελίας.
Η διαδικασία της προσθήκης memo μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους:
1ος τρόπος
Από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα Πελάτη > Παραγγελία, μεταβαίνετε στη σελίδα δημιουργίας μιας παραγγελίας. Καθώς προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι, από τις εντολές που εμφανίζονται στην δεξιά πλευρά κάθε σειράς ενός προϊόντος επιλέγετε την εντολή “Προσθήκη memo” και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο όπου μπορείτε στο πλαίσιο “Εντολή Εργασίας” να καταγράψετε όλα τα βήματα εργασιών που θα ακολουθηθούν για την παραγωγή και εκτέλεση του προϊόντος. Έπειτα επιλέγετε “Αποθήκευση” και η εντολή στην γραμμή του προϊόντος αλλάζει χρώμα, φανερώνοντας πως υπάρχει ένα αρχείο να το συνοδεύει (όπως φαίνεται στις εικόνες παρακάτω).
2ος τρόπος
Από το Κεντρικό μενού > Διαχείριση > Αρχεία Συστήματος > Στοιχεία Παραγωγής, μεταβαίνετε σε μία σελίδα όπου έχετε τη δυνατότητα με την εντολή “Νέα προσθήκη” να καταχωρήσετε και να αποθηκεύσετε διαφορετικές παρατηρήσεις και ειδικές εντολές για τα προϊόντα που παρασκευάζονται για να σταλούν ή να συμπληρωθούν μαζί με τις παραγγελίες των πελατών σας. Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε πολλά στοιχεία παραγωγής. Τέλος, επιλέγετε “Ενημέρωση Αλλαγών” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).
Έπειτα μεταβαίνετε στην σελίδα δημιουργίας παραγγελίας από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα Πελάτη > Παραγγελία και εφόσον έχετε προσθέσει προϊόντα στο καλάθι, επιλέγετε την εντολή “Προσθήκη memo” όπου εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο. Στο περιβάλλον αυτό αντί να συμπληρώσετε τις εργασίες από την αρχή, έχετε τη δυνατότητα από την εντολή “Στοιχεία Παραγωγής” να επιλέξετε το συγκεκριμένο πρότυπο που ταιριάζει ανάλογα στο προϊόν. Έπειτα επιλέγετε “Εισαγωγή” και θα εμφανιστούν στο πλαίσιο παρακάτω. Ύστερα, το τροποποιείτε και πατάτε “Αποθήκευση “.
Στο εξής η εντολή “Προσθήκη memo” θα εμφανίζεται ενεργοποιημένη (όπως φαίνεται στις εικόνες παρακάτω).