Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. Συχνές Ερωτήσεις
  3. Διαχείριση Λογαριασμού
  4. Δημιουργία memo
Ενημερώθηκε στις 9 Αυγούστου 2023

Συχνές Ερωτήσεις

  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Παραστατικών
    • Δημιουργία δελτίου αποστολής
    • Με ποιους τρόπους μπορώ να εκδώσω απόδειξη είσπραξης;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω μεταφορικά έξοδα σε ένα τιμολόγιο πώλησης;
    • Προσθήκη παρακράτησης
    • Πώς να καταχωρήσω μια επιταγή είσπραξης;
    • Προσθήκη φόρου διαμονής
    • Πώς μπορώ να προχωρήσω σε ακύρωση παραστατικών;
    • Πώς μπορώ να ενώσω γραμμές στο παραστατικό που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία;
    • Πώς μπορώ να διαγράψω ένα παραστατικό;
    • Πώς μπορώ να καταχωρήσω το ζ της ταμειακής μηχανής μου;
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Λογαριασμού
    • Πώς μπορώ να κατεβάσω αντίγραφα ασφαλείας της επιχείρησής μου από το CBO;
    • Πώς να προσθέσω τραπεζικούς λογαριασμούς στο παραστατικό
    • Προσθήκη ειδικής κοστολόγησης προϊόντων 0%
    • Εξαγωγή καρτέλας πελάτη / προμηθευτή
    • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;
    • Δημιουργία memo
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Πώς μπορώ να προβώ σε μαζική δημιουργία προϊόντων με συνδυασμό χαρακτηριστικών;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω εικόνα σε ένα προϊόν;
    • Πως μπορώ να εισάγω / εξάγω τη λίστα με τα όλα τα προϊόντα; (Export / import προϊόντων excel);
    • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση ειδοποίησης stock alert
    • Παράδειγμα τρόπου ορθής αναζήτησης
  • Folder icon closed Folder open iconΠελάτες
    • Πώς μπορώ να δημιουργήσω την ίδια προσφορά για διαφορετικούς πελάτες ;
    • Πώς γίνεται να αποθηκεύσω συνδέσμους χρήσιμων αρχείων για κάθε πελάτη;
Διαχείριση Λογαριασμού

Δημιουργία memo

Estimated reading: 1 minute

Κατά τη δημιουργία μιας νέας παραγγελίας από την καρτέλα του πελάτη, καθώς προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι, έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε ένα memo όπου εκεί θα αναγράφονται όλες οι παρατηρήσεις για τις εργασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι εργαζόμενοι στα τμήματα εργασιών, από το πρώτο κιόλας στάδιο παραγωγής του προϊόντος, μέχρι και τη στιγμή αποστολής του. Αυτό το αρχείο θα περιέχει τις λεπτομέρειες και τις διευκρινίσεις που χρειάζονται για τη σωστή διεκπεραίωση της παραγγελίας. 

Η διαδικασία της προσθήκης memo μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο τρόπους:

1ος τρόπος

Από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα Πελάτη > Παραγγελία, μεταβαίνετε στη σελίδα δημιουργίας μιας παραγγελίας. Καθώς προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι, από τις εντολές που εμφανίζονται στην δεξιά πλευρά κάθε σειράς ενός προϊόντος επιλέγετε την εντολή  “Προσθήκη memo” και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο όπου μπορείτε στο πλαίσιο “Εντολή Εργασίας” να καταγράψετε όλα τα βήματα εργασιών που θα ακολουθηθούν για την παραγωγή και εκτέλεση του προϊόντος. Έπειτα επιλέγετε “Αποθήκευση” και η εντολή στην γραμμή του προϊόντος αλλάζει χρώμα, φανερώνοντας πως υπάρχει ένα αρχείο να το συνοδεύει (όπως φαίνεται στις εικόνες παρακάτω).

2ος τρόπος

Από το Κεντρικό μενού > Διαχείριση > Αρχεία Συστήματος > Στοιχεία Παραγωγής, μεταβαίνετε σε μία σελίδα όπου έχετε τη δυνατότητα με την εντολή “Νέα προσθήκη” να καταχωρήσετε και να αποθηκεύσετε διαφορετικές παρατηρήσεις και ειδικές εντολές για τα προϊόντα που παρασκευάζονται για να σταλούν ή να συμπληρωθούν μαζί με τις παραγγελίες των πελατών σας.  Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε πολλά στοιχεία παραγωγής. Τέλος, επιλέγετε “Ενημέρωση Αλλαγών” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).  

Έπειτα μεταβαίνετε στην σελίδα δημιουργίας παραγγελίας από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα Πελάτη > Παραγγελία και εφόσον έχετε προσθέσει προϊόντα στο καλάθι, επιλέγετε την εντολή  “Προσθήκη memo” όπου εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο. Στο περιβάλλον αυτό αντί να συμπληρώσετε τις εργασίες από την αρχή, έχετε τη δυνατότητα από την εντολή “Στοιχεία Παραγωγής” να επιλέξετε το συγκεκριμένο πρότυπο που ταιριάζει ανάλογα στο προϊόν. Έπειτα επιλέγετε “Εισαγωγή” και θα εμφανιστούν στο πλαίσιο παρακάτω. Ύστερα, το τροποποιείτε και πατάτε “Αποθήκευση “.

Στο εξής η εντολή “Προσθήκη memo” θα εμφανίζεται ενεργοποιημένη (όπως φαίνεται στις εικόνες παρακάτω).

Διαχείριση Λογαριασμού - Previous Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions