Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. Συχνές Ερωτήσεις
  3. Διαχείριση Λογαριασμού
  4. Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;
Ενημερώθηκε στις 9 Αυγούστου 2023

Συχνές Ερωτήσεις

  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Παραστατικών
    • Δημιουργία δελτίου αποστολής
    • Με ποιους τρόπους μπορώ να εκδώσω απόδειξη είσπραξης;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω μεταφορικά έξοδα σε ένα τιμολόγιο πώλησης;
    • Προσθήκη παρακράτησης
    • Πώς να καταχωρήσω μια επιταγή είσπραξης;
    • Προσθήκη φόρου διαμονής
    • Πώς μπορώ να προχωρήσω σε ακύρωση παραστατικών;
    • Πώς μπορώ να ενώσω γραμμές στο παραστατικό που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία;
    • Πώς μπορώ να διαγράψω ένα παραστατικό;
    • Πώς μπορώ να καταχωρήσω το ζ της ταμειακής μηχανής μου;
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Λογαριασμού
    • Πώς μπορώ να κατεβάσω αντίγραφα ασφαλείας της επιχείρησής μου από το CBO;
    • Πώς να προσθέσω τραπεζικούς λογαριασμούς στο παραστατικό
    • Προσθήκη ειδικής κοστολόγησης προϊόντων 0%
    • Εξαγωγή καρτέλας πελάτη / προμηθευτή
    • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;
    • Δημιουργία memo
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Πώς μπορώ να προβώ σε μαζική δημιουργία προϊόντων με συνδυασμό χαρακτηριστικών;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω εικόνα σε ένα προϊόν;
    • Πως μπορώ να εισάγω / εξάγω τη λίστα με τα όλα τα προϊόντα; (Export / import προϊόντων excel);
    • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση ειδοποίησης stock alert
    • Παράδειγμα τρόπου ορθής αναζήτησης
  • Folder icon closed Folder open iconΠελάτες
    • Πώς μπορώ να δημιουργήσω την ίδια προσφορά για διαφορετικούς πελάτες ;
    • Πώς γίνεται να αποθηκεύσω συνδέσμους χρήσιμων αρχείων για κάθε πελάτη;
Διαχείριση Λογαριασμού

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;

Estimated reading: 1 minute

Η ακύρωση  παραστατικών ως διαδικασία είναι όμοια για όλα τα παραστατικά. Η διαφορά της διαγραφής με την ακύρωση είναι ότι στην πρώτη η εγγραφή δε θα υπάρχει πια στο ηλεκτρονικό αρχείο της εφαρμογής, ενώ στη δεύτερη υπάρχει κανονικά αλλά ο συγκεκριμένος αριθμός παραστατικού δε θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Σε κάθε περίπτωση έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε  τα ακυρωμένα παραστατικά από το Κεντρικό μενού > Αναφορές > Οικονομικά > Παραστατικά.

Στη νέα σελίδα που εμφανίζεται έχετε τη δυνατότητα από την στήλη αριστερά να επιλέξετε (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω):

  • Την χρονική περίοδο
  • Την “Επαφή” ανάμεσα σε Πελάτες ή Προμηθευτές 
  • Το “Είδος Παραστατικού”, σε αυτήν την περίπτωση την επιλογή “Ακυρωμένα” 
  • Τον “Τύπο Παραστατικού” επιλέγοντας ανάμεσα σε όλα ή συγκεκριμένα παραστατικά

Προαιρετικά τη “Σειρά” και το “Κατάστημα”.

Διαχείριση Λογαριασμού - Previous Εξαγωγή καρτέλας πελάτη / προμηθευτή Next - Διαχείριση Λογαριασμού Δημιουργία memo

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions