Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. Συχνές Ερωτήσεις
  3. Διαχείριση Παραστατικών
  4. Πώς μπορώ να προχωρήσω σε ακύρωση παραστατικών;
Ενημερώθηκε στις 9 Αυγούστου 2023

Συχνές Ερωτήσεις

  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Παραστατικών
    • Δημιουργία δελτίου αποστολής
    • Με ποιους τρόπους μπορώ να εκδώσω απόδειξη είσπραξης;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω μεταφορικά έξοδα σε ένα τιμολόγιο πώλησης;
    • Προσθήκη παρακράτησης
    • Πώς να καταχωρήσω μια επιταγή είσπραξης;
    • Προσθήκη φόρου διαμονής
    • Πώς μπορώ να προχωρήσω σε ακύρωση παραστατικών;
    • Πώς μπορώ να ενώσω γραμμές στο παραστατικό που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία;
    • Πώς μπορώ να διαγράψω ένα παραστατικό;
    • Πώς μπορώ να καταχωρήσω το ζ της ταμειακής μηχανής μου;
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείριση Λογαριασμού
    • Πώς μπορώ να κατεβάσω αντίγραφα ασφαλείας της επιχείρησής μου από το CBO;
    • Πώς να προσθέσω τραπεζικούς λογαριασμούς στο παραστατικό
    • Προσθήκη ειδικής κοστολόγησης προϊόντων 0%
    • Εξαγωγή καρτέλας πελάτη / προμηθευτή
    • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την αναζήτηση ακυρωμένων παραστατικών;
    • Δημιουργία memo
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Πώς μπορώ να προβώ σε μαζική δημιουργία προϊόντων με συνδυασμό χαρακτηριστικών;
    • Πώς μπορώ να προσθέσω εικόνα σε ένα προϊόν;
    • Πως μπορώ να εισάγω / εξάγω τη λίστα με τα όλα τα προϊόντα; (Export / import προϊόντων excel);
    • Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση ειδοποίησης stock alert
    • Παράδειγμα τρόπου ορθής αναζήτησης
  • Folder icon closed Folder open iconΠελάτες
    • Πώς μπορώ να δημιουργήσω την ίδια προσφορά για διαφορετικούς πελάτες ;
    • Πώς γίνεται να αποθηκεύσω συνδέσμους χρήσιμων αρχείων για κάθε πελάτη;
Διαχείριση Παραστατικών

Πώς μπορώ να προχωρήσω σε ακύρωση παραστατικών;

Estimated reading: 1 minute

Ακύρωση Παραστατικών

Η ακύρωση ως διαδικασία είναι όμοια για όλα τα παραστατικά. Η διαφορά της διαγραφής με την ακύρωση ενός παραστατικού είναι ότι στην πρώτη, η εγγραφή δεν θα υπάρχει πια στο αρχείο του CBO, ενώ στη δεύτερη υπάρχει κανονικά αλλά δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τον ίδιο αριθμό.

Για να ακυρώσετε ένα παραστατικό, πρέπει πρώτα να το  έχετε ήδη εκδώσει. Αν όμως, είναι συσχετισμένο με κάποια είσπραξη ή πληρωμή θα  πρέπει να προβείτε στην διαδικασία ακύρωσης και αυτής.

Για να ακυρώσετε ένα παραστατικό μεταβαίνετε στην οικονομική “Καρτέλα του Πελάτη” από το Κεντρικό μενού > Επαφές – CRM > Πελάτες > Καρτέλα πελάτη.

Επιλέγοντας την εντολή , πατήστε “Ακύρωση Παραστατικού” και το παραστατικό θα ακυρωθεί (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).

Στο εξής, το παραστατικό θα εμφανίζεται ως “deleted” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).

Σημαντικό! Τα ακυρωμένα παραστατικά παραμένουν στο σύστημα για μελλοντική αναφορά σε αυτά, αλλά δε συμμετέχουν στις αναφορές του CBO. Επίσης, τα ακυρωμένα παραστατικά  είναι εφικτό να διαγραφούν τελείως από το σύστημα.

Προσοχή! Σε περίπτωση που έχετε εκδώσει το παραστατικό και θέλετε να προβείτε σε ακύρωσή του ακολουθείτε τα αντίστοιχα βήματα (πατήστε εδώ), με την μοναδική διαφορά πως αντί να επιλέξετε “Μόνιμη Διαγραφή Παραστατικού”, επιλέγετε “Ακύρωση Παραστατικού”.

Διαχείριση Παραστατικών - Previous Προσθήκη φόρου διαμονής Next - Διαχείριση Παραστατικών Πώς μπορώ να ενώσω γραμμές στο παραστατικό που βρίσκονται στην ίδια κατηγορία;

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions