Ας υποθέσουμε ότι βρίσκεστε στο Dashboard και έχετε μία κάβα. Για να βρείτε γρήγορα οτιδήποτε αναζητάτε, πληκτρολογήστε στο πεδίο αναζήτησης που εμφανίζεται παρακάτω.
Στο πεδίο αυτό μπορείτε να γράψετε:
- Τα αρχικά γράμματα από το προϊόν, τον πελάτη, ή τον προμηθευτή, όλη την περιγραφή που ψάχνετε ή ένα μέρος αυτής, ακόμα και με λατινικούς χαρακτήρες π.χ. «ΑΝΔΡ», «ΞΗΡΟ» ή «λευκό» αντίστοιχα. Υπάρχει και προηγμένη αναζήτηση κατά την εύρεση προϊόντων με τη χρήση του συμβόλου ?, το οποίο αναζητεί οτιδήποτε υπάρχει μετά από μια συμβολοσειρά. (Λ.χ. Κάρτ? 500 , θα αναζητήσει οτιδήποτε ξεκινά με Κάρτ , όπως Κάρτα , Κάρτες κ.λ.π. και συνεχίζει με το 500).
- Αριθμητικό δεδομένο, το οποίο μπορεί να υποδηλώνει την αξία, τον αριθμό του παραστατικού ή τον κωδικό του πελάτη ή τηλεφωνικό αριθμό ή ΑΦΜ.
- Κωδικό προϊόντος ή κωδικό προμηθευτή.
- Την επωνυμία του πελάτη (ή ένα μέρος αυτής) που έχετε καταχωρήσει ήδη στο CBO.
- Απλά πληκτρολογώντας τα δύο πρώτα γράμματα, θα εμφανιστεί στη λίστα το αποτέλεσμα της αναζήτησης που μόλις κάνατε.
Παράδειγμα: Παρακάτω μπορείτε να δείτε μια ενδεικτική αναζήτηση προϊόντος που έχει βασιστεί στην ιδιότητα διαφορετικών ποικιλιών κρασιού, το οποίο είναι το λευκό.
Αρχίζοντας να πληκτρολογούμε στην αναζήτηση μία λέξη που περιέχεται στην περιγραφή του προϊόντος που αναζητούμε, εμφανίζονται τα αποτελέσματα που πλησιάζουν περισσότερο στην αναζήτηση μας.
Στη γραμμή που εμφανίζεται και αφορά το προϊόν που αναζητήσαμε, μπορούμε με μερικά κλικ να πάρουμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για το συγκεκριμένο προϊόν…
Πρώτα από όλα, η φωτογραφική απεικόνιση του προϊόντος είναι κάτι πολύ χρήσιμο στην πώληση τόσο για τον πωλητή όσο για τον πελάτη αλλά ακόμα και για τον εργαζόμενο που συλλέγει τα προϊόντα στην αποθήκη.
Ακριβώς δίπλα εμφανίζεται η διαδρομή της κατηγοριοποίησης του προϊόντος ξεκινώντας από την κατηγορία, την υποκατηγορία και το κύριο προϊόν, στο οποίο έχουν καταχωρηθεί και τα υποπροϊόντα.
Αμέσως μετά εμφανίζεται η τιμή πώλησης προ ΦΠΑ του προϊόντος, όπου ακουμπώντας απλά και μόνο το mouse πάνω από αυτή την τιμή, ενημερωνόμαστε για τον συντελεστή του ΦΠΑ πού υπάγεται το συγκεκριμένο προϊόν και για την λιανική τιμή πώλησης που προκύπτει από αυτόν.
Ενώ κάνοντας κλικ πάνω στην τιμή πώλησης εμφανίζεται ένας πίνακας με τους προμηθευτές από τους οποίους προμηθευόμαστε αυτό το προϊόν και την τιμή αγοράς του καθενός.
Έτσι λοιπόν με μία ματιά μπορούμε να πληροφορηθούμε ποιος προμηθευτής είναι φθηνότερος και ποιός ακριβότερος για το συγκεκριμένο προϊόν.
Στην ίδια γραμμή υπάρχει η πληροφορία για την διαθεσιμότητά του προϊόντος στις διάφορες αποθήκες που έχουμε ήδη δημιουργήσει σαν χρήστες και ειδικά όταν πρόκειται για εταιρεία που διαθέτει ένα κεντρικό και άλλα υποκαταστήματα.
Επιπλέον, εμφανίζεται η πληροφορία για την διαθεσιμότητα του προϊόντος που θεωρείται δεσμευμένη σε διάφορες παραγγελίες που είναι ακόμα σε εξέλιξη.
Με τη βοήθεια των εικονιδίων γρήγορης πρόσβασης που εμφανίζονται στο τέλος της γραμμής, μπορείτε κάνοντας κλικ στο πρώτο να προσθέσετε το προϊόν σε ένα online καλάθι αγορών που συμπληρώνεται από τους εργαζόμενους στην διάρκεια της ημέρας και το οποίο θα πάρει υπόψη του ο υπεύθυνος αγορών της εταιρείας για να ζητήσει προσφορά ή να στείλει παραγγελία στον προμηθευτή.
Αν εμφανίζεται σαν δεύτερο εικονίδιο η “Σύνδεση με εργασίες”, έχετε συνδέσει τα προϊόντα μιας υποκατηγορίας με συγκεκριμένη εργασία.
Αν εμφανίζεται σαν τρίτο εικονίδιο το πρότυπο κοστολόγησης, σημαίνει ότι στο προϊόν έχετε συνδέσει κάποιες εργασίες που πρέπει να γίνουν για την δημιουργία του και τιμολογούνται όλα μαζί.
Τέλος, κάνοντας κλικ στο τελευταίο εικονίδιο γρήγορης πρόσβασης, εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (Pop Up) όπου εκεί μπορούμε να ορίσουμε μια νέα παραλαβή ή ακόμη και το στοκ ασφαλείας αποθέματος του προϊόντος, που είναι με άλλα λόγια το ελάχιστο επιτρεπτό αριθμητικό όριο ασφαλείας της διαθεσιμότητας για αυτό το συγκεκριμένο προϊόν.
Ακριβώς από κάτω εμφανίζεται ένας πίνακας που απεικονίζει τις 10 έως και 90 τελευταίες κινήσεις παραλαβής και πώλησης του προϊόντος.
Κάτι πολύ σημαντικό εδώ είναι ότι κάνοντας κλικ σε κάθε εγγραφή, εμφανίζεται το παραστατικό που περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.
Έτσι με ένα κλικ μπορούμε να πληροφορηθούμε σε ποιον πελάτη, πότε, σε τι ποσότητα και το σημαντικότερο, με ποια τιμή πώλησης διαθέσαμε αυτό το προϊόν στον συγκεκριμένο πελάτη.
Αν θέλουμε να επεξεργαστούμε όλα τα στοιχεία και τις ιδιότητες ενός προϊόντος, κάνουμε κλικ πάνω στην ονομασία του προϊόντος. Πρόκειται για πληροφορίες όπως είναι η ονομασία του προϊόντος, η μονάδα μέτρησης, ο λογιστικός χαρακτηρισμός, ο συντελεστής του φόρου προστιθέμενης αξίας πού υπάγεται το προϊόν, η τιμή αγοράς, καθώς και το ποσοστό κέρδους που επιθυμούμε να έχουμε κατά την πώληση του.
Υπολογίζοντας αυτόματα και αντίστροφα την τιμή πώλησης προ ΦΠΑ ή την τιμή λιανικής, σύμφωνα με το καθεστώς ΦΠΑ που έχουμε ορίσει στο συγκεκριμένο προϊόν.
Με την επιλογή κατηγοριοποίηση, μπορούμε να εντάξουμε το προϊόν στην κατηγορία που ανήκει, με την συμμετοχή στην τήρηση αποθήκης μπορούμε να επιλέξουμε εάν το προϊόν θέλουμε να συμμετέχει στην τήρηση αποθήκης ή όχι, ενώ ακριβώς δίπλα μπορούμε να ορίσουμε το όριο ασφαλείας. Αμέσως παρακάτω μπορούμε να το συνδέσουμε με τους προμηθευτές από τους οποίους το προμηθευόμαστε, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα καταχώρησης του κωδικού και της περιγραφής του προμηθευτή όπως και την τιμή αγοράς του κάθε προμηθευτή ξεχωριστά.
Στη συνέχεια, μπορούμε να ορίσουμε κάποια ειδικά χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το προϊόν να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα.
Στους τιμοκαταλόγους, μπορούμε να εντάξουμε το προϊόν σε κάποιους συγκεκριμένους τιμοκαταλόγους με ειδικές εκπτώσεις, οι οποίοι απευθύνονται σε κάποιες συγκεκριμένες ομάδες πελατών της εταιρείας.
Στη συνέχεια, με την επιλογή διαβαθμίσεων τιμών, υπάρχει η δυνατότητα να ορίσουμε κάποιες διαβαθμίσεις τιμών για το συγκεκριμένο προϊόν που προσαρμόζονται ανάλογα με την ποσότητα πώλησης.
Στους σειριακούς αριθμούς & άλλους κωδικούς, μπορούμε να ορίσουμε κάποιους σειριακούς αριθμούς, έναν μοναδικό κωδικό καταλόγου ή και κωδικό barcode για το συγκεκριμένο προϊόν.
Ακόμη, με την επιλογή B2B-Link / Διαδικτυακός Τιμοκατάλογος, ενεργοποιούμε αν επιθυμούμε το προϊόν να εμφανίζεται στο B2B Link.
Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξουμε εάν αυτό το προϊόν εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή όχι και εάν ναι με ποια τιμή.
Το αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης είναι:
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο πραγματοποιείτε αναζητήσεις και στα υπόλοιπα πεδία αναζήτησης της αρχικής σελίδας του CBO.