Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. CBO (Cloud Business Organiser)
  3. Διαχείρηση CBO
  4. Διαχείριση προϊόντων
Ενημερώθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2024

CBO (Cloud Business Organiser)

  • Folder icon closed Folder open iconΚαλως ήρθατε στο CBO
  • Folder icon closed Folder open iconΞεκινώντας με το CBO
    • Είσοδος στον προσωπικό λογαριασμό
    • Παραμετροποίηση
      • Διαχείριση παραστατικών
      • Πρότυπα παραστατικών
    • Πλοήγηση
      • Προσθήκη πελάτη
      • Προσθήκη προμηθευτή
      • Προσθήκη προϊόντων
      • Προσφορές & εργασίες
  • Folder icon closed Folder open iconΕπαφές – CRM
    • Πελάτες
      • Δημιουργία παραστατικών
      • Δημιουργία παραγγελίας
      • Δημιουργία προσφοράς
      • Δημιουργία εισπράξεων / επιστροφών
    • Προμηθευτές
      • Αίτημα προσφοράς
      • Καταχώρηση παραστατικών
      • Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
    • Μισθωτοί
    • Ταχυμεταφορές (Courier)
    • Πωλητές
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Προϊόντα
  • Folder icon closed Folder open iconΤμήματα Εργασιών
    • Ανάθεση εργασιών
    • Τομέας παράδοσης
    • Τομέας προσφορών
    • Ροή εργασίας
  • Folder icon closed Folder open iconΑγορές
    • Δημιουργία ζήτησης προσφοράς 
    • Απαντήσεις προσφορών
    • Παραγγελίες αγορών
    • Προϊόντα σε έλλειψη
    • Παραλαβή προϊόντων
  • Folder icon closed Folder open iconΔαπάνες
  • Folder icon closed Folder open iconΑναφορές
    • Εργασίες
    • Οικονομικά
    • Κινήσεις
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείρηση CBO
    • Εργασιακά
    • Οικονομικά
    • Διαχείριση προϊόντων
    • Χρήστες
    • Αρχεία συστήματος
    • Ο λογαριασμός μου
  • Folder icon closed Folder open iconMy Data
Διαχείρηση CBO

Διαχείριση προϊόντων

Estimated reading: 1 minute

Κατηγοριοποίηση

Τα “Προϊόντα” κατηγοριοποιούνται σε τέσσερα επίπεδα. Η Κατηγορία, η Υποκατηγορία, το Κύριο Προϊόν, και το Υποπροϊόν (Τελικό Προϊόν Πώλησης). Μέσα από τη Διαχείριση, έχετε το δικαίωμα να διαμορφώσετε τις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες και να τις προσαρμόσετε όπως εξυπηρετούν την επιχείρησή σας.

Από την αριστερή στήλη, μπορείτε να προσθέσετε μια κατηγορία απλά, επιλέγοντας “Προσθήκη κατηγορίας” όπου εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up) ώστε να πληκτρολογήσετε το όνομα της κατηγορίας και ύστερα πατάτε “Αποθήκευση”.

Προχωρώντας στο κέντρο της σελίδας, σας δίνεται η δυνατότητα να προσθέσετε υποκατηγορία στις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες. Επιλέγοντας αυτή τη φορά “Προσθήκη Υποκατηγορίας”, εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up) όπου μπορείτε να συνδέσετε την την υποκατηγορία με μια κατηγορία  και να αναγράψετε τον τίτλο της υποκατηγορίας. Έπειτα, πατάτε “Αποθήκευση”. 

Τώρα έχετε δημιουργήσει ένα δέντρο που μπορείτε να εισάγετε τα προϊόντα της επιχείρησής σας.

 

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επεξεργαστείτε τις κατηγορίες και  τις υποκατηγορίες ή να προσθέσετε μετάφραση σε άλλη γλώσσα ή να τις διαγράψετε.

Εύρεση κατηγοριών

Στη σελίδα Προϊόντα και στη στήλη των κατηγοριών στα αριστερά, γίνεται η αναζήτηση με δυνατότητα άμεσης απεικόνισης των κατηγοριών, υποκατηγοριών χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά.
Κωδικοποίηση χρωμάτων:
Κατηγορίες : μπλε
Υποκατηγορίες : μωβ
Κύρια προϊόντα : πράσινο.

Χαρακτηριστικά

Το CBO δίνει τη δυνατότητα στο Χρήστη να κατασκευάσει ομάδες χαρακτηριστικών που θα εξυπηρετούν κατά τη καταχώριση των προϊόντων στη σελίδα του CBO. 

Μεταβαίνετε από τη Διαχείριση > Προϊόντα > Χαρακτηριστικά, επιλέγετε με τον ίδιο τρόπο όπως και στην κατηγοριοποίηση, ώστε να δημιουργήσετε τις ομάδες των χαρακτηριστικών που ταιριάζουν καλύτερα στα προϊόντα.

Από την αριστερή πλευρά της σελίδας επιλέγετε “Προσθήκη κατηγορίας” και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up) όπου καταχωρίζετε την ονομασία αυτής. Έπειτα πατήστε “Αποθήκευση”.

Επιλέγετε “Προσθήκη Νέου” και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up) όπου εκεί καταχωρείτε το όνομα του χαρακτηριστικού στην κατηγορία που ετοιμάζετε.

Εργασίες

Από την καρτέλα “Εργασίες” έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε συγκεκριμένες εργασίες για την εκτέλεση των κύριων προϊόντων.

Με την επιλογή “Νέα Προσθήκη” εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop up) όπου εκεί μπορείτε να γράψετε το όνομα της εργασίας που θα εκτελεστεί στο κάθε προϊόν. Έπειτα πατάτε “Αποθήκευση”. Με τη λειτουργία αυτή, που βρίσκεται στο γρανάζι δίπλα στη λίστα με το κύριο προϊόν, μπορείτε να διαμορφώσετε την τιμή των προϊόντων της εκάστοτε κατηγορίας (όπως φαίνεται παρακάτω στην εικόνα).

Αποθήκες Προϊόντων

Από την καρτέλα “Αποθήκες Προϊόντων”, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε επιπλέον αποθήκες πέραν της κύριας αποθήκης που θα διανέμονται τα προϊόντα μεταξύ αυτών (όπως φαίνεται παρακάτω στην εικόνα).

Τιμοκατάλογοι 

Από την καρτέλα “Τιμοκατάλογοι”, έχετε τη δυνατότητα να κατασκευάσετε τιμοκαταλόγους με ειδικές εκπτώσεις, για συγκεκριμένη μερίδα πελατών αφού μπορείτε να συνδέσετε μερικά ή όλα τα προϊόντα σε αυτούς.

Τύπος τιμοκατάλογου

Οι τιμοκατάλογοι χωρίζονται σε δύο (2) τύπους ανάλογα με τη χρήση τους, οι οποίοι είναι:

  • – Έκπτωσης,  δηλώνεται ποσοστό έκπτωσης επί της τιμής πώλησης, 

  • – Τιμοκατάλογος, δηλώνεται ποσοστό επί της τιμής πώλησης. 

Συνδεσιμότητα τιμοκατάλογου

Κάθε εκπτωτικός τιμοκατάλογος έχει τις εξής επιλογές σύμφωνα με τον τρόπο σύνδεσης του με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους:

– Πρόσθεση,  όπου ο τιμοκατάλογος προσθέτει το ποσοστό έκπτωσης με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου
λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 30%

– Προτεραιότητα, στην οποία ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που είναι ο υψηλότερος σε προτεραιότητα με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 20%

– Σύμπτυξη,  δηλαδή ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται ξεχωριστά από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου, ο ένας μετά τον άλλον
 λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 28%

– Μέγιστο, κατά το οποίο ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που έχει το υψηλότερο ποσοστό έκπτωσης από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 20%

– Ελάχιστο, ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που έχει το χαμηλότερο ποσοστό έκπτωσης από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 10%

– Όριο, ο τιμοκατάλογος δεν εφαρμόζει έκπτωση αλλά δεν επιτρέπει η τελική αυτόματη έκπτωση που δίνεται από τους τιμοκαταλόγους να περάσει το δηλωμένο ανώτατο όριο.

Ρυθμίσεις τιμοκαταλόγων

Σε περίπτωση που ένας πελάτης έχει πολλαπλούς τιμοκαταλόγους διαφορετικής συνδεσιμότητας όπως εξηγήθηκαν παραπάνω, δίνεται η  δυνατότητα ρύθμισης της τελικής έκπτωσης με τους εξής τρόπους:

– Πρόσθεση, μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, προσθέτοντας όλα* τα αποτελέσματα
λ.χ. Τιμ.Μέγιστου (20%) και Τιμ.Σύμπτυξης (28%) = 48%

– Σύμπτυξη,  μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, εφαρμόζεται για κάθε* αποτέλεσμα ξεχωριστά
 λ.χ. Τιμ.Μέγιστου (20%) και Τιμ.Πρόσθεσης (30%) = 44%

– Προτεραιότητα,  μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, εφαρμόζεται ο μεγαλύτερη έκπτωση.
 λ.χ. Τιμ.Μέγιστου (20%) και Τιμ.Πρόσθεσης (30%) = 30%

* ο τύπος συνδεσιμότητας ” Όριο ” δεν δίνει έκπτωση όπως προαναφέρθηκε.

 

Επιλέγοντας “Νέα Προσθήκη” εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο όπου μπορείτε να προσθέσετε:

  • Το όνομα του τιμοκαταλόγου
  • Τον τύπο (ποσοστό έκπτωσης / κέρδους)
  • Το ποσοστό
  • Να ρυθμίσετε τον διαδικτυακό κατάλογο όπως την εμφάνιση των τιμών, της διαθεσιμότητας και των ενεργών προϊόντων στο B2B Link.

Ολοκληρώστε τις απαραίτητες ενέργειες και πατήστε “Αποθήκευση” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).

Στη συνέχεια έχετε τη δυνατότητα να: 

  • Αντιγράψετε το σύνδεσμο με τον τιμοκατάλογο και να τον στείλετε σε κάποιον πελάτη
  • Επεξεργαστείτε τον τιμοκατάλογο και να συνδέσετε συγκεκριμένα ή όλα τα προϊόντα (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω με την αναφορά 1) 
  • Να συνδέσετε συγκεκριμένους πελάτες ή να παραμείνει ‘Σε ισχύ για όλους τους πελάτες‘ όπως γίνεται κατά τη δημιουργία του τιμοκαταλόγου.
  • Διαγράψετε τον τιμοκατάλογο.

Μονάδες Μέτρησης

Δημιουργία custom Μονάδες Μέτρησης

Δημιουργήστε τη δική σας μονάδα μέτρησης που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Ακολουθώντας τη διαδρομή Διαχείριση > Προϊόντα > Μονάδες Μέτρησης , μπορείτε να προσθέσετε τη δική σας προσαρμοσμένη Μονάδα και να την κατηγοριοποιήσετε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί Προσθήκη για να ενσωματώσετε τη νέα μονάδα στις διαθέσιμες Μονάδες Μέτρησης του συστήματος.

Κατά την προσθήκη χρειάζεται να επιλέξετε Όνομα, Συντομογραφία, Κατηγορία , Κωδικό Peppol ( B2G ) , καθώς και τον Τύπο Μέτρησης.

Aποθήκευση Διαστάσεων για Υπολογισμό Εμβαδού

Αποθηκεύστε τις διαστάσεις των εργασιών σας, ώστε να εμφανίζονται στα σημεία που εσείς επιθυμείτε. Κατά την καταχώρηση ενός προϊόντος σε μια παραγγελία , αν το προϊόν διαθέτει μονάδα μέτρησης με υπολογισμό εμβαδού , το CBO σας δίνει την δυνατότητα να προσθέσετε τις διαστάσεις της εργασίας και να υπολογίσει αυτόματα το εμβαδόν .

Σε όλα τα σημεία όπου εμφανίζεται η εκάστοτε εργασία, θα προβάλλονται και οι διαστάσεις που έχετε προσθέσει .

 

Διαχείρηση CBO - Previous Οικονομικά Next - Διαχείρηση CBO Χρήστες

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions