Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. CBO (Cloud Business Organiser)
  3. Τμήματα Εργασιών
  4. Ανάθεση εργασιών
Ενημερώθηκε στις 30 Νοεμβρίου 2023

CBO (Cloud Business Organiser)

  • Folder icon closed Folder open iconΚαλως ήρθατε στο CBO
  • Folder icon closed Folder open iconΞεκινώντας με το CBO
    • Είσοδος στον προσωπικό λογαριασμό
    • Παραμετροποίηση
      • Διαχείριση παραστατικών
      • Πρότυπα παραστατικών
    • Πλοήγηση
      • Προσθήκη πελάτη
      • Προσθήκη προμηθευτή
      • Προσθήκη προϊόντων
      • Προσφορές & εργασίες
  • Folder icon closed Folder open iconΕπαφές – CRM
    • Πελάτες
      • Δημιουργία παραστατικών
      • Δημιουργία παραγγελίας
      • Δημιουργία προσφοράς
      • Δημιουργία εισπράξεων / επιστροφών
    • Προμηθευτές
      • Αίτημα προσφοράς
      • Καταχώρηση παραστατικών
      • Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
    • Μισθωτοί
    • Ταχυμεταφορές (Courier)
    • Πωλητές
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Προϊόντα
  • Folder icon closed Folder open iconΤμήματα Εργασιών
    • Ανάθεση εργασιών
    • Τομέας παράδοσης
    • Τομέας προσφορών
    • Ροή εργασίας
  • Folder icon closed Folder open iconΑγορές
    • Δημιουργία ζήτησης προσφοράς 
    • Απαντήσεις προσφορών
    • Παραγγελίες αγορών
    • Προϊόντα σε έλλειψη
    • Παραλαβή προϊόντων
  • Folder icon closed Folder open iconΔαπάνες
  • Folder icon closed Folder open iconΑναφορές
    • Εργασίες
    • Οικονομικά
    • Κινήσεις
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείρηση CBO
    • Εργασιακά
    • Οικονομικά
    • Διαχείριση προϊόντων
    • Χρήστες
    • Αρχεία συστήματος
    • Ο λογαριασμός μου
  • Folder icon closed Folder open iconMy Data
Τμήματα Εργασιών

Ανάθεση εργασιών

Estimated reading: 1 minute
Κατά την παραγγελία ή σύνθετη προσφορά*, δίνεται η δυνατότητα ανάθεσης των εργασιών σε χρήστες για την καλύτερη οργάνωση και έλεγχο της ροής εργασιών.
Πιο συγκεκριμένα, κάθε εργασία μπορεί να ανατεθεί σε έναν χρήστη με δυνατότητα αλλαγής σε οποιοδήποτε στάδιο είτε μέσω του παραθύρου παραγγελίας είτε μέσω των τμημάτων εργασιών 

*μόνο σε αποδεκτές προσφορές ή σε εξατομικευμένα τμήματα.

Εργασίες που έχουν χωριστεί σε πολλαπλά τμήματα θα εμφανίζουν αντίστοιχα πεδίο ανάθεσης ώστε να υπάρχει δυνατότητα ανάθεσης διαφορετικών χρηστών ανά τμήμα, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Τμήματα Εργασιών

Κατά την είσοδο στα τμήματα εργασιών, προεπιλεγμένα θα εμφανίζεται μια σελίδα (“Οι εργασίες μου”)  με τις εργασίες που έχουν ανατεθεί στον συνδεδεμένο χρήστη, όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω. 

Πιο συγκεκριμένα ο χρήστης θα μπορεί να: 
  • Αναζητήσει τις εργασίες σύμφωνα με το όνομα της εργασίας ή τον αριθμό παραγγελίας
  • τις εργασίες μέσω της κάρτας πληροφοριών τους ή απευθείας από τα κουμπιά στα δεξιά (μετακίνηση, ανάθεση, κατάσταση )
  • Φιλτράρει τις εργασίες σύμφωνα με (τον πελάτη, το τμήμα εργασίας,  την κατάσταση).

Στα τμήματα εργασιών, πέραν των προσφορών σε Αναμονή και των  Απορριφθέντων, όπως επίσης και στα πρόχειρα, θα εμφανίζονται προεπιλεγμένα οι εργασίες που έχουν ανατεθεί στον συνδεδεμένο χρήστη και οι εργασίες που δεν έχουν καμία ανάθεση.

Ο χρήστης μπορεί να εμφανίσει ή να αποκρύψει τις εργασίες που έχουν ανατεθεί στον ίδιο ή σε άλλους χρήστες χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα φίλτρα.

Ο μπλε κύκλος γύρω από το εικονίδιο κάθε χρήστη σημαίνει ότι έχει επιλεχθεί για εμφάνιση των εργασιών του. Στην εικόνα βλέπουμε τις εργασίες του Χρήστη 1 (User 1) και των εργασιών χωρίς ανάθεση.

Προεπισκόπηση Παραγγελιών 

Στην προεπισκόπηση παραγγελιών εμφανίζονται επιπλέον και οι χρήστες που έχουν ανατεθεί στις εργασίες, με δυνατότητα να
  • αλλάξει η ανάθεση κάθε εργασίας
  • φιλτραριστούν οι εγγραφές με κριτήριο τους χρήστες.

Κατάσταση Εργασιών

Όταν μια εργασία βρίσκεται σε ένα τμήμα εργασίας δεν μπορούμε να γνωρίζουμε άμεσα , ακόμη κι εάν έχει ανατεθεί σε χρήστη, σε τι κατάσταση βρίσκεται. Με τη νέα λειτουργία καταστάσεις Εργασιών, μπορούμε να διαμορφώσουμε τα στάδια κατάστασης μιας εργασίας και να δώσουμε τη δυνατότητα ορισμού τους ανά εργασία.

Δημιουργία και επεξεργασία
Για τη δημιουργία και επεξεργασία των καταστάσεων εργασιών χρειάζεται να μεταφερθούμε στη σελίδα Διαχείριση // Καταστάσεις Εργασιών όπου θα υπάρχουν προεπιλεγμένα οι εξής καταστάσεις: 
  • To Do, In Progress, Done
Μπορείτε είτε να επεξεργαστείτε και χρησιμοποιήσετε τις υπάρχουσες επιλογές είτε να δημιουργήσετε νέες καταστάσεις από το κουμπί “Νέα κατάσταση”. Κάθε κατάσταση περιέχει τις εξής επιλογές:
  • Όνομα
  • Εικονίδιο
  • Χρώμα
  • Εμφάνιση σε, δηλαδή σε ποια τμήματα εργασιών επιτρέπουμε να εμφανίζεται – προεπιλογή σε όλα τα τμήματα 
Τέλος – Εφόσον διαμορφώσετε τις καταστάσεις και επιθυμείτε την χρήση τους, αρκεί να επιλέξετε το γρανάζι στον τίτλο της σελίδας (καταστάσεις εργασιών), όπου θα σας ζητήσει να ορίσετε την προεπιλεγμένη κατάσταση, δηλαδή την κατάσταση στην οποία θα ξεκινούν οι εργασίες κάθε φορά που μεταφέρονται σε νέο τμήμα. 

Τμήματα Εργασιών

Κάθε μεταφορά εργασίας σε τμήμα εργασίας θα επαναφέρει την κατάσταση της στην προεπιλεγμένη όπως αναφέρθηκε παραπάνω.

Όπως και με τους χρήστες ανάθεσης, έτσι και οι καταστάσεις θα εμφανίζονται σε όλα τα στάδια των τμημάτων , πέραν των προχείρων και ορισμένων σταδίων προσφορών, με δυνατότητες: 

  • Φιλτραρίσματος των εργασιών σύμφωνα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται
  •  αλλαγή κατάστασης είτε απευθείας είτε από την κάρτα πληροφοριών της κάθε εργασίας.

Προεπισκόπηση Παραγγελιών 

Στην προεπισκόπηση παραγγελιών εμφανίζονται επιπλέον και οι καταστάσεις εργασιών (εφόσον έχει επιλεχθεί προεπιλογή), με δυνατότητα να
  • αλλάξει η κατάσταση κάθε εργασίας
  • φιλτραριστούν οι εγγραφές με κριτήριο την κατάσταση τους.

Ανάθεση εργασιών - Previous Τμήματα Εργασιών Next - Ανάθεση εργασιών Τομέας παράδοσης

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions