Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. CBO (Cloud Business Organiser)
  3. Ξεκινώντας με το CBO
  4. Πλοήγηση
Ενημερώθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2024

CBO (Cloud Business Organiser)

  • Folder icon closed Folder open iconΚαλως ήρθατε στο CBO
  • Folder icon closed Folder open iconΞεκινώντας με το CBO
    • Είσοδος στον προσωπικό λογαριασμό
    • Παραμετροποίηση
      • Διαχείριση παραστατικών
      • Πρότυπα παραστατικών
    • Πλοήγηση
      • Προσθήκη πελάτη
      • Προσθήκη προμηθευτή
      • Προσθήκη προϊόντων
      • Προσφορές & εργασίες
  • Folder icon closed Folder open iconΕπαφές – CRM
    • Πελάτες
      • Δημιουργία παραστατικών
      • Δημιουργία παραγγελίας
      • Δημιουργία προσφοράς
      • Δημιουργία εισπράξεων / επιστροφών
    • Προμηθευτές
      • Αίτημα προσφοράς
      • Καταχώρηση παραστατικών
      • Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
    • Μισθωτοί
    • Ταχυμεταφορές (Courier)
    • Πωλητές
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Προϊόντα
  • Folder icon closed Folder open iconΤμήματα Εργασιών
    • Ανάθεση εργασιών
    • Τομέας παράδοσης
    • Τομέας προσφορών
    • Ροή εργασίας
  • Folder icon closed Folder open iconΑγορές
    • Δημιουργία ζήτησης προσφοράς 
    • Απαντήσεις προσφορών
    • Παραγγελίες αγορών
    • Προϊόντα σε έλλειψη
    • Παραλαβή προϊόντων
  • Folder icon closed Folder open iconΔαπάνες
  • Folder icon closed Folder open iconΑναφορές
    • Εργασίες
    • Οικονομικά
    • Κινήσεις
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείρηση CBO
    • Εργασιακά
    • Οικονομικά
    • Διαχείριση προϊόντων
    • Χρήστες
    • Αρχεία συστήματος
    • Ο λογαριασμός μου
  • Folder icon closed Folder open iconMy Data
Ξεκινώντας με το CBO

Πλοήγηση

Estimated reading: 1 minute

Αρχική Σελίδα

Στο περιβάλλον του CBO, στην αρχική σελίδα, παρατηρείτε ορισμένα στοιχεία που εξυπηρετούν την πλοήγηση του χρήστη. Το κεντρικό μενού στο πάνω μέρος καθώς και το κάθετο μενού στα δεξιά, παραμένει σταθερό για όλες τις σελίδες κατά τη διάρκεια της πλοήγησης σας στο  CBO. Ως  χρήστης μπορείτε να έχετε δικαιώματα χρήσης σε μία ή περισσότερες επιχειρήσεις ταυτόχρονα, οι οποίες είναι πλήρως συγχρονισμένες με την πλατφόρμα του CBO. Για να μεταφερθείτε στο περιβάλλον άλλης επιχείρησης, κάνετε κλικ πάνω στο βελάκι, δίπλα από την επωνυμία της επιχείρησης. Η τρέχουσα ενεργή επιχείρηση θα εμφανίζεται πάντα στα αριστερά του οριζόντιου μενού. Στην αριστερή πλευρά της σελίδας, παρατηρείτε μία στήλη με τις εκκρεμότητες της επιχείρησης σας.

  • Προϊόντα σε Έλλειψη
  • Πρόχειρα Παραστατικά
  • Ανοιχτά Δελτία Αποστολής
  • Εκκρεμότητες MyData
  • Πρόχειρες Εργασίες 

Στη δεξιά πλευρά, παρατηρείτε μία στήλη συντομεύσεων (κάθετο μενού) που αφορούν :

  • Ειδοποιήσεις προσφορών και παραγγελιών που προέρχονται από εξωτερικό σύνδεσμο, από το B2B LINK ή και μέσω e-shop
  • Ειδοποιήσεις του Συστήματος
  • Ημερολόγιο
  • Σημειώσεις 
  • Μηνύματα της Επιχείρησης.

Στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας, μπορείτε να προσθέσετε ένα γεγονός ή κάποια υπενθύμιση που αφορά συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. 

Ημερολόγιο οργάνωσης γεγονότων
Στο δεξί μενού γρήγορης πρόσβασης όπως αναφέρθηκε παραπάνω, εμφανίζεται η νέα επιλογή του “Ημερολόγιο”. Εμφανίζονται όλα τα γεγονότα που είτε έχουν δημιουργηθεί είτε κοινοποιηθεί στον συνδεδεμένο χρήστη με επιλογές εμφάνισης ανά:
  • Μήνα : προεπιλεγμένο 
  • Εβδομάδα 
  • Ημέρα 
  • Ατζέντα 

Ειδικότερα, υπάρχουν επιλογές για την εύρεση και φιλτράρισμα των γεγονότων σύμφωνα με:
  • Τίτλο, περιγραφή και, συνδεδεμένη εργασία (βλ.παρακάτω)
  • Τύπο γεγονότος
  • Ετικέτες
  • Ημερομηνία (βλ. Προσαρμοσμένη Ημερομηνία)

Προσαρμοσμένη Ημερομηνία

Δίνεται η δυνατότητα προσαρμογής του εύρους ημερομηνίας για καλύτερο έλεγχο των γεγονότων. Πατάτε επάνω στον τίτλο με την ημερομηνία και επιλέγετε από τις έτοιμες επιλογές ή αρχική και τελική ημερομηνία.

Εικόνα Προσαρμοσμένου εύρους 

Λήψη Γεγονότων

Στην εικόνα αριστερά του τίτλου βρίσκεται η επιλογή λήψης, η οποία επιτρέπει τη λήψη σε .pdf ή εκτύπωση των εμφανιζόμενων γεγονότων.
Τα γεγονότα που εμφανίζονται επηρεάζονται από τα φίλτρα που έχετε ορίσει, πιο συγκεκριμένα, τα γεγονότα που θα εμφανιστούν προς λήψη/εκτύπωση θα είναι τα ίδια που εμφανίζονται εκείνη τη στιγμή στο ημερολόγιο σας. 

Λειτουργίες Γεγονότων

Τα γεγονότα έχουν νέες δυνατότητες ενημέρωσης και επεξεργασίας. Πιο συγκεκριμένα:
  • Ενημέρωση, κατά τη δημιουργία ή επεξεργασία γεγονότων μπορείτε να ορίσετε εάν επιθυμείτε ενημέρωση μέσω email.
  • Χρόνος ενημέρωσης, ορίζεται πόσην ώρα πριν θα γίνει ενημέρωση σύμφωνα με τη ώρα εκκίνησης του γεγονότος. [Αμεσα, 15′ πριν, 30′ πριν, 1 ώρα πριν, 1 ημέρα πριν ]
  • Επαφές ενημέρωσης, ορίζονται τα άτομα που θα ενημερωθούν. (Μόνο εσείς, Εσείς και οι συνδεδεμένοι (κοινοποιημένοι) χρήστες, Εσείς και οι συνδεδεμένες επαφές(πελάτες & προμηθευτές), Όλοι )
  • Εσείς και οι συνδεδεμένοι χρήστες πάντα θα λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω του CBO.
  • Αντιγραφή, μπορείτε να αντιγράψετε ένα υπάρχον γεγονός και να το επεξεργαστείτε προτού το αποθηκεύσετε ως νέο γεγονός.
  • Ολοκλήρωση και επανάληψη, μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα γεγονός και επιλέξετε την επανάληψη του σε νέα χρονική περίοδο ! Η επιλογή αυτή δεν επιτρέπει περαιτέρω επεξεργασία του συγκεκριμένου γεγονότος, πέραν της αντιγραφής ,διαγραφής και αναίρεση ολοκλήρωσης.

Σύνδεση με Προσφορές

Τα γεγονότα μπορούν να συνδεθούν με προσφορές για follow up. Πιο συγκεκριμένα, στη σελίδα Αναφορές > Επισκόπηση Προσφορών μπορούμε να επιλέξουμε τη προσφορά που επιθυμούμε και να δημιουργήσουμε μια υπενθύμιση πατώντας το κουμπί με το καμπανάκι.

 Στο παράθυρο δημιουργίας του γεγονότος συμπληρώνονται αυτόματα ο τίτλος, το κείμενο και οι συνδέσεις. Μπορείτε να πατήσετε επάνω στον κωδικό της προσφοράς για να μεταφερθείτε σε αυτήν. 

Σύνδεση με Εργασίες

Τα γεγονότα μπορούν πλέον να συνδεθούν με εργασίες. Πιο συγκεκριμένα, κατά την δημιουργία παραγγελίας ή προσφοράς πελάτη μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα γεγονός πατώντας το κουμπί με το καμπανάκι.
 Όπως και στις προσφορές, συμπληρώνονται αυτόματα ο τίτλος, το κείμενο και οι συνδέσεις. Μπορείτε να πατήσετε επάνω στον κωδικό προσφοράς/παραγγελίας και όνομα εργασίας για να μεταφερθείτε στη σχετική σελίδα.


Κάθε προσφορά μπορεί να έχει πολλαπλές υπενθυμίσεις.
Το ημερολόγιο δίνει δυνατότητα δημιουργίας γεγονότος με τους εξής τρόπους:
  • Αριστερό κλικ πάνω σε ημέρα (Εμφάνιση: Μήνα) ή ώρα (Εμφάνιση: Εβδομάδας και Ημέρας).
  • Αριστερό παρατεταμένο κλικ με σύρσιμο σε ημέρες (Εμφάνιση: Μήνα) ή ώρες (Εμφάνιση: Εβδομάδας και Ημέρας).
Κάθε γεγονός αποτελείται από:
  • Τίτλο
  • Σημείωση (για περισσότερες πληροφορίες , άμεσα εμφανείς σε όλες τις Εμφανίσεις πέραν του Μήνα)
  • Σύνδεσμο url (για σύνδεση με μια ιστοσελίδα ή μέρος της εφαρμογής) , ο σύνδεσμος ενεργοποιείται πατώντας πάνω στο γεγονός ctrl + αριστερό κλικ
  • Σημαντικό (εμφανίζει το σύμβολο ! πριν τον τίτλο για να δηλώσει προτεραιότητα)
  • Ενημέρωση (ενημερώνει τον χρήστη άμεσα για το νέο γεγονός)
  • Τύπος (χρωματική κατηγοριοποίηση μεταξύ των επιλογών Υπενθύμιση – Ραντεβού και Εργασία)
  • Ολοήμερο (δηλώνει ότι το γεγονός απευθύνεται γενικά στην/στις δηλωμένες ημέρες)
  • Από – έως (ορίζεται η αρχή και το τέλος του γεγονότος – εφόσον δεν είναι ολοήμερο)
  • Κοινοποίηση (το γεγονός μπορεί να κοινοποιηθεί και σε άλλους χρήστες όπου θα μπορούν να δουν και να επεξεργαστούν το γεγονός αυτό στο δικό τους ημερολόγιο)
  • Ετικέτες (Ετικέτες που διευκολύνουν την κατανόηση του γεγονότος)
  • Σύνδεση με Επαφές (το γεγονός μπορεί να συνδεθεί με πολλαπλούς πελάτες και προμηθευτές ,όπου θα εμφανιστεί ως υπενθύμιση στη προσωπική τους σελίδα.
  • Επεξεργασία γεγονότος γίνεται με αριστερό κλικ επάνω τους
  • Μετακίνηση γεγονότος με αριστερό κλικ επάνω τους πατημένο και τράβηγμα στην επιθυμητή τοποθεσία (ημέρα ή ώρα, ανάλογα την εμφάνιση)
  • Επεξεργασία διάρκειας ενός γεγονότος (Εμφάνιση Εβδομάδα , Ημέρα) , γίνεται με επιλογή του γεγονότος από την αρχή ή από το τέλος και τραβώντας προς την ώρα που επιθυμούμε
  • Διαγραφή γεγονότος γίνεται μέσα από το παράθυρο επεξεργασίας του γεγονότος και εφόσον είστε ο δημιουργός του, διαγράφεται. Στην περίπτωση που έχει κοινοποιηθεί στον χρήστη που επιθυμεί να το αφαιρέσει , τότε θα γίνει αποσύνδεση του συγκεκριμένου χρήστη από το γεγονός (χωρίς την διαγραφή του γεγονότος από τον δημιουργό του).

Οι Σημειώσεις μου
Στο δεξί μενού γρήγορης πρόσβασης, εμφανίζονται κάρτες σημειώσεων που αφορούν τον συγκεκριμένο χρήστη. Οι σημειώσεις μπορεί να είναι προσωπικές ή να κοινοποιηθούν σε πολλαπλούς χρήστες.
 
Μέσα από το παράθυρο σημειώσεων μπορείτε να:
  • Δημιουργήσετε μια νέα σημείωση 
  • Επεξεργαστείτε μια σημείωση 
  • Μετατρέψετε σε γεγονός – μετά τη μετατροπή της σε γεγονός, φεύγει από τις σημειώσεις και είναι εμφανής στην αρχική (ατζέντα) ή στο business planner.
  • Διαγράψετε μια σημείωση.

Κατά τη δημιουργία και επεξεργασία σημείωσης έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε τα εξής στοιχεία:

  • Τίτλο
  • Σύνδεσμο url
  • Κείμενο
  • Κοινοποίηση (χρήστες που θα τους κοινοποιηθεί η συγκεκριμένη σημείωση) – Οι χρήστες που τους έχει κοινοποιηθεί η σημείωση δεν έχουν δυνατότητα επεξεργασίας της σημείωσης παρά μόνον την αποσύνδεση τους από τη σημείωση.

 

Κατα τη μετατροπή της σημείωσης σε γεγονός, έχετε τη δυνατότητα να συμπληρώσετε τα εξής στοιχεία:

  • Από – Έως 
  • Τύπος
  • Ετικέτες
  • Σημαντικό.

Παράλληλα, στις “Προθεσμίες Εβδομάδας”, οι προθεσμίες δεν δείχνουν ανά εβδομάδα αλλά 6 ημέρες μετά την τρέχουσα καθώς και την τρέχουσα. Οι προθεσμίες ημέρας έχουν κόκκινο εικονίδιο για να ξεχωρίζουν από μελλοντικές προθεσμίες. Ακόμη, εμφανίζονται και οι επαφές στις οποίες αναφέρονται οι εργασίες και εμφανίζεται το συγκεκριμένο μήνυμα στην περίπτωση που υπάρχουν εκπρόθεσμες εργασίες, όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω.

Τέλος, με την επιλογή “Όλες οι Προθεσμίες”, φαίνονται οι ληξιπρόθεσμες προθεσμίες, οι προθεσμίες που είναι μέσα στην διορία και οι μελλοντικές προθεσμίες εργασιών.

Παρατηρώντας την παρακάτω εικόνα, θα διαπιστώσετε τις λειτουργίες που αναλύσαμε παραπάνω.

Τέλος, εμφανίζεται ένα μήνυμα ανανέωσης σε περίπτωση αδράνειας για αποφυγή μη καταγεγραμμένων ενεργειών.

Γρήγορη Αναζήτηση

Από το Dashboard ως χρήστης, έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε αναζήτηση των πελατών και των προμηθευτών με δυναμικό τρόπο και σαν κριτήρια αναζήτησης ισχύουν: 

  • το ονοματεπώνυμο
  • το ΑΦΜ 
  • το email
  • η επωνυμία
  • ο διακριτικός τίτλος της συνεργαζόμενης επιχείρησης
  • ο τηλεφωνικός αριθμός

Εξίσου, μπορείτε να αναζητήσετε οποιοδήποτε από τα προϊόντα που έχετε καταχωρίσει, βάσει της 

  • ονομασίας 
  • κάποιας άλλης πληροφορίας  που περιέχεται στην καρτέλα του εκάστοτε προϊόντος όπως για παράδειγμα είναι τα χαρακτηριστικά, τα διαθέσιμα αποθέματα, καθώς και η σύνδεσή του με κάποιον προμηθευτή.

Έτσι, πληκτρολογώντας στην αναζήτηση μία λέξη που περιέχεται σε στοιχεία που αφορούν τον Πελάτη ή τον Προμηθευτή ή του προϊόντος που πραγματοποιείτε αναζήτηση, εμφανίζονται τα αποτελέσματα που πλησιάζουν περισσότερο στην αναζήτηση σας. 

Με την συντόμευση + εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop-up), όπου μπορείτε να καταχωρίσετε  ένα Νέο Πελάτη, Προμηθευτή ή και Προϊόν μεμονωμένα.

Σαν κριτήρια αναζήτησης είναι:

  • Τα αρχικά γράμματα από το προϊόν, πελάτη, ή προμηθευτή, όλη την περιγραφή που ψάχνετε ή ένα μέρος αυτής, το ID του, ακόμα και με λατινικούς χαρακτήρες π.χ. «ΑΝΔΡ», «ΞΗΡΟ» ή «λευκό» αντίστοιχα.
  • Αριθμητικό δεδομένο, το οποίο μπορεί να υποδηλώνει την αξία, τον αριθμό του παραστατικού ή τον κωδικό του πελάτη ή το Α.Φ.Μ. του. 
  • Την επωνυμία του πελάτη (ή ένα μέρος αυτής) που έχετε καταχωρίσει ήδη στο CBO.

Απλά πληκτρολογώντας, εμφανίζονται τα αποτελέσματα που ταιριάζουν περισσότερο στην αναζήτηση σας.

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο πραγματοποιείτε αναζητήσεις και στα υπόλοιπα πεδία του CBO.

Articles

  • Προσθήκη πελάτη
  • Προσθήκη προμηθευτή
  • Προσθήκη προϊόντων
  • Προσφορές & εργασίες
Ξεκινώντας με το CBO - Previous Παραμετροποίηση

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions