Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. CBO (Cloud Business Organiser)
  3. Ξεκινώντας με το CBO
  4. Πλοήγηση
  5. Προσθήκη πελάτη
Ενημερώθηκε στις 30 Νοεμβρίου 2023

CBO (Cloud Business Organiser)

  • Folder icon closed Folder open iconΚαλως ήρθατε στο CBO
  • Folder icon closed Folder open iconΞεκινώντας με το CBO
    • Είσοδος στον προσωπικό λογαριασμό
    • Παραμετροποίηση
      • Διαχείριση παραστατικών
      • Πρότυπα παραστατικών
    • Πλοήγηση
      • Προσθήκη πελάτη
      • Προσθήκη προμηθευτή
      • Προσθήκη προϊόντων
      • Προσφορές & εργασίες
  • Folder icon closed Folder open iconΕπαφές – CRM
    • Πελάτες
      • Δημιουργία παραστατικών
      • Δημιουργία παραγγελίας
      • Δημιουργία προσφοράς
      • Δημιουργία εισπράξεων / επιστροφών
    • Προμηθευτές
      • Αίτημα προσφοράς
      • Καταχώρηση παραστατικών
      • Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
    • Μισθωτοί
    • Ταχυμεταφορές (Courier)
    • Πωλητές
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Προϊόντα
  • Folder icon closed Folder open iconΤμήματα Εργασιών
    • Ανάθεση εργασιών
    • Τομέας παράδοσης
    • Τομέας προσφορών
    • Ροή εργασίας
  • Folder icon closed Folder open iconΑγορές
    • Δημιουργία ζήτησης προσφοράς 
    • Απαντήσεις προσφορών
    • Παραγγελίες αγορών
    • Προϊόντα σε έλλειψη
    • Παραλαβή προϊόντων
  • Folder icon closed Folder open iconΔαπάνες
  • Folder icon closed Folder open iconΑναφορές
    • Εργασίες
    • Οικονομικά
    • Κινήσεις
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείρηση CBO
    • Εργασιακά
    • Οικονομικά
    • Διαχείριση προϊόντων
    • Χρήστες
    • Αρχεία συστήματος
    • Ο λογαριασμός μου
  • Folder icon closed Folder open iconMy Data
Πλοήγηση

Προσθήκη πελάτη

Estimated reading: 1 minute
Για την καταχώρηση ενός Νέου Πελάτη, επιλέγετε από την καρτέλα Πελάτες, στην αρχική σελίδα του CBO την εντολή  και εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο (pop-up), για να καταχωρήσετε τα στοιχεία του (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).

Όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία που πρέπει να υποβάλετε για να ολοκληρώσετε την εγγραφή του πελάτη εμφανίζονται με αστερίσκο δίπλα στα πεδία. 

Αν πραγματοποιήσατε διασύνδεση του λογαριασμό της επιχείρησής σας στο CBO με το Taxisnet, έχετε τη δυνατότητα πολύ εύκολα να αναζητήσετε τον πελάτη χονδρικής γνωρίζοντας το ΑΦΜ του, μέσω TAXISNET ή  VIES και θα καταχωρηθούν απευθείας τα βασικά φορολογικά του στοιχεία, όπως η επωνυμία, η Δ.Ο.Υ. και το επάγγελμα. 

 Για να δείτε πως να συνδέσετε το λογαριασμό σας στο CBO με το myDATA πατήστε εδώ .

Αν δεν έχετε διασυνδέσει το λογαριασμό σας στο CBO με το taxisnet τότε η καταχώριση του πελάτη πρέπει να γίνει χειροκίνητα.

  • Χονδρικής ή Ιδιώτης / Λιανικής: Επιλέγετε το είδος του πελάτη. Εάν επιλέξετε Ιδιώτης / Λιανικής το ΑΦΜ δεν είναι απαραίτητο στη δημιουργία της επαφής Πελάτη.
  • Όνομα: Συμπληρώνετε το όνομα του Πελάτη.
  • Επίθετο: Συμπληρώνετε το επίθετο του Πελάτη.
  • Διακριτικός Τίτλος: Συμπληρώνετε την επωνυμία της επιχείρησης.
  • Επάγγελμα: Συμπληρώνετε το επάγγελμα του Πελάτη.
  • Επωνυμία: Συμπληρώνετε την επωνυμία της επιχείρησης όπως εμφανίζεται στη Δ.Ο.Υ.
  • Δ.Ο.Υ.: Επιλέγετε τη Δ.Ο.Υ. στην οποία ανήκει η επιχείρηση του Πελάτη που καταχωρείτε.
  • Α.Φ.Μ.: Καταχωρείτε το ΑΦΜ του Πελάτη.
  • Χώρα: Επιλέγετε τη χώρα του Πελάτη.
  • Email: Συμπληρώνετε το email του Πελάτη.
  • Τηλέφωνο: Συμπληρώνετε το τηλέφωνο του Πελάτη.
  • Κινητό: Συμπληρώνετε το κινητό του Πελάτη.
  • Fax: Συμπληρώνετε το Fax του Πελάτη.
  • Διεύθυνση: Συμπληρώνετε τη διεύθυνση του Πελάτη.
  • Τ.Κ.: Συμπληρώνετε τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του Πελάτη.
  • Πόλη: Συμπληρώνετε την πόλη του Πελάτη.
  • Περιοχή: Συμπληρώνετε την περιοχή του Πελάτη.
  • Φερεγγυότητα: Επιλέγετε από το 1 εώς το 4 ανάλογα με την αξιοπιστία του.
  • Σχόλια: Καταχωρείτε τυχόν σχόλια.

Έπειτα από την ολοκλήρωση των παραπάνω καταχωρήσεων, επιλέξτε “Προσθήκη” για να αποθηκευτεί η επαφή Πελάτης.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν το ΑΦΜ του νέου πελάτη που θέλετε να καταχωρήσετε υπάρχει ήδη, τότε το σύστημα σας προειδοποιεί  έτσι ώστε να μην προβείτε σε διπλοκαταχώρηση. Αν όμως, ο πελάτης που καταχωρείτε έχει και άλλες επιχειρήσεις με το ίδιο ΑΦΜ, τότε πληκτρολογείτε ένα μηδενικό μπροστά από το ΑΦΜ. Αποθηκεύστε την καταχώρηση και αργότερα θα έχετε τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε την επαφή και να διαγράψετε το μηδέν από την καρτέλα του πελάτη χωρίς κανένα πρόβλημα.

Next - Πλοήγηση Προσθήκη προμηθευτή

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions