Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. CBO (Cloud Business Organiser)
  3. Επαφές – CRM
  4. Προμηθευτές
  5. Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
Ενημερώθηκε στις 30 Νοεμβρίου 2023

CBO (Cloud Business Organiser)

  • Folder icon closed Folder open iconΚαλως ήρθατε στο CBO
  • Folder icon closed Folder open iconΞεκινώντας με το CBO
    • Είσοδος στον προσωπικό λογαριασμό
    • Παραμετροποίηση
      • Διαχείριση παραστατικών
      • Πρότυπα παραστατικών
    • Πλοήγηση
      • Προσθήκη πελάτη
      • Προσθήκη προμηθευτή
      • Προσθήκη προϊόντων
      • Προσφορές & εργασίες
  • Folder icon closed Folder open iconΕπαφές – CRM
    • Πελάτες
      • Δημιουργία παραστατικών
      • Δημιουργία παραγγελίας
      • Δημιουργία προσφοράς
      • Δημιουργία εισπράξεων / επιστροφών
    • Προμηθευτές
      • Αίτημα προσφοράς
      • Καταχώρηση παραστατικών
      • Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών
    • Μισθωτοί
    • Ταχυμεταφορές (Courier)
    • Πωλητές
  • Folder icon closed Folder open iconΠροϊόντα
    • Προϊόντα
  • Folder icon closed Folder open iconΤμήματα Εργασιών
    • Ανάθεση εργασιών
    • Τομέας παράδοσης
    • Τομέας προσφορών
    • Ροή εργασίας
  • Folder icon closed Folder open iconΑγορές
    • Δημιουργία ζήτησης προσφοράς 
    • Απαντήσεις προσφορών
    • Παραγγελίες αγορών
    • Προϊόντα σε έλλειψη
    • Παραλαβή προϊόντων
  • Folder icon closed Folder open iconΔαπάνες
  • Folder icon closed Folder open iconΑναφορές
    • Εργασίες
    • Οικονομικά
    • Κινήσεις
  • Folder icon closed Folder open iconΔιαχείρηση CBO
    • Εργασιακά
    • Οικονομικά
    • Διαχείριση προϊόντων
    • Χρήστες
    • Αρχεία συστήματος
    • Ο λογαριασμός μου
  • Folder icon closed Folder open iconMy Data
Προμηθευτές

Καταχώρηση πληρωμών / επιστροφών

Estimated reading: 1 minute

Πληρωμή / Επιστροφή

Κάθε φορά που εξοφλείτε μια παραγγελία από έναν Προμηθευτή, μπορείτε να δημιουργείτε μια ‘’Πληρωμή’’ που να εκπροσωπεί τη συναλλαγή. Οι πληρωμές αυτές χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: Πληρωμή Προμηθευτή και Επιστροφή Χρημάτων.

Σημαντικό! Η διαδικασία καταχώρισης πληρωμής προμηθευτή και η επιστροφής χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως και στους πελάτες!

Η πληρωμή προμηθευτών δηλώνει αγορά που έγινε εκ μέρους της επιχείρησής σας. Αγορά προϊόντων  αποθέματος και αναβάθμισης εξοπλισμού ή αναλωσίμων είναι παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων. Μπορείτε να συσχετίζετε τα ποσά που εμφανίζονται εδώ με τα σχετικά τιμολόγια αγοράς που λαμβάνετε  από τους προμηθευτές σας. Από την εικόνα παρακάτω φαίνεται πώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή. 

Αρχικά, επιλέγετε αν η συναλλαγή είναι πληρωμή ή επιστροφή. Έπειτα την ημερομηνία πληρωμής αλλά και τον τρόπο με το οποίο πραγματοποιείτε αυτήν τη συναλλαγή. Τέλος, πληκτρολογείτε το ποσό που αποπληρώνεται και πατάτε “Αποθήκευση”. 

Σημαντικό! Τα παραστατικά  Πληρωμής ή Επιστροφής Χρημάτων θα εμφανίζονται πάντα στη Οικονομική Καρτέλα του προμηθευτή.

Με την επιλογή “Αυτόματη Εξόφληση” μπορείτε με μια κίνηση να εξοφλήσετε ολόκληρο το ποσό του παραστατικού.

Εάν πρέπει να σας επιστρέψει χρήματα ο προμηθευτής σας, για παράδειγμα σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα πρέπει να καταχωρήσετε τη συναλλαγή ως ‘Επιστροφή’.

Στην ίδια σελίδα παρακάτω, παρατηρείτε τον πίνακα με τα ανεξόφλητα παραστατικά. Μια λίστα με όλα τα παραστατικά, που δεν έχουν συσχετιστεί με κάποιο παραστατικό είσπραξης. Σε αυτήν την περίπτωση  μπορείτε να καταχωρήσετε τα ανάλογα παραστατικά που θα αφορούν τις πληρωμές που έχετε εξοφλήσει στον προμηθευτή σας. 

Αναγράφοντας λοιπόν, στο πεδίο “ποσό” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω  με την αναφορά 1) την ανάλογη πληρωμή προς τον προμηθευτή, μπορείτε να επιλέξετε τη συντόμευση “Αυτόματη Εξόφληση” (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω με την αναφορά 2) και να αποπληρωθούν τα ανάλογα παραστατικά ( όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω με τον αριθμό 3). 

Εάν επιλέξετε τη συντόμευση “Εκκαθάριση Πληρωμών”  τότε οι πληρωμές απαλείφονται (όπως φαίνεται στην εικόνα παραπάνω με την αναφορά 4). Τα τιμολόγια θα είναι ξανά ενεργά προς αποπληρωμή, ενώ μπορείτε να τα συνδέσετε εκ νέου με παραστατικά πληρωμής. Τέλος, πατήστε “Αποθήκευση” (όπως φαίνεται και στην εικόνα παραπάνω με την αναφορά 5).

Επιλέγοντας “Αποθήκευση” εμφανίζεται το παραστατικό πληρωμών των τιμολογίων, στη σελίδα προεπισκόπησης όπου εκεί μπορείτε να το δείτε πλέον διαμορφωμένο.

Στο περιβάλλον αυτό, έχετε τη δυνατότητα από τις εντολές που εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας να επιλέξετε ανάμεσα σε (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω):

  • Ενέργειες που αφορούν την παραμετροποίηση του τιμολογίου
  • Εξαγωγή σε PDF 
  • Εκτύπωση
  • Σάρωση παραστατικού
  • Επεξεργασία ολόκληρου του παραστατικού
  • Έκδοση του παραστατικού

Στο εξής, στο κάτω μέρος της Απόδειξης Είσπραξης στις “Σχετικές Πληρωμές” θα εμφανίζονται τα συνδεδεμένα τιμολόγια (όπως φαίνεται στην εικόνα παρακάτω).

Προμηθευτές - Previous Καταχώρηση παραστατικών

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions