Help Center Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center Help Center
ΣΥΝΔΕΣΗ
Help Center
  • UPD8
  • About CBO
  • About B2BLink
leafleafMan illustrationFlower illustration
loading
  • Array
  1. Αρχική
  2. Τι νέο υπάρχει
  3. Αναβάθμιση Νοεμβρίου 2023
Ενημερώθηκε στις 27 Μαΐου 2025

Τι νέο υπάρχει

  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Ιουνίου 2025
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Μαίου 2025
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Νοεμβρίου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Οκτωβρίου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Αυγούστου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Ιουλίου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Μαίου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Ιανουαρίου 2024
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Νοεμβρίου 2023
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Αυγούστου 2023
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Ιουλίου 2023
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Μαΐου 2023​
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Μαρτίου 2023
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Φεβρουαρίου 2023
  • Folder icon closed Folder open iconΑναβάθμιση Ιανουαρίου 2025
Τι νέο υπάρχει

Αναβάθμιση Νοεμβρίου 2023

Estimated reading: 3 minutes

Νέες Δυνατότητες

Κατηγοριοποίηση

Νέο και ευέλικτο σύστημα κατηγοριοποίησης

Το σύστημα κατηγοριοποίησης τριών(3) σταδιών, αντικαθίσταται με το νέο ευέλικτο σύστημα όπου πλέον εσείς καθορίζετε το βάθος κάθε κατηγορίας ξεχωριστά ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Δημιουργία Κατηγοριών

Η δημιουργία κατηγοριών γίνεται με δύο(2) τρόπους, από την σελίδα:

  • – Διαχείρισης, επιλέγοντας την κατηγοριοποίηση (Εικ.1), Δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών κατηγοριών άμεσα
  • – Προϊόντων, από την πλαϊνή στήλη (Εικ.2)

Με την επιλογή δημιουργίας Νέας κατηγορίας θα εμφανιστεί το παρακάτω παράθυρο. (Εικ.3)

Εικ. 3
Εικ. 1
Εικ. 2

Επεξεργασία Κατηγοριών

Η επεξεργασία κατηγοριών μπορεί να επιτευχθει και από τις 2 σελίδες, όπως και για την δημιουργία, με τη σελίδα Διαχείρισης να επιτρέπει επιπλέον την ταξινόμηση και διαγραφή των κατηγοριών

Σε κάθε κατηγορία αναγράφονται τα είδη που περιέχει μέσα της * και τις υποκατηγορίες που ανήκουν από κάτω της. 

Η έννοια της υποκατηγορίας αντικαστάθηκε από το βάθος και αρίθμηση, όπου φαίνεται στον τίτλο της εικόνας 5 (λ.χ. Υπηρεσίες Βάθος:1). Κάθε βάθος έχει την δική του ταξινόμηση μεταξύ των κατηγοριών του και αυτό αποτυπώνεται στη σελίδα Προϊόντα ή κατά την αναζήτηση προϊόντων μέσω κατηγοριοποίησης.

 

Η διαγραφή μιας κατηγορίας επιτρέπεται μόνον και εάν δεν περιέχει είδη μέσα της *, ενώ κατά την διαγραφή μιας κατηγορίας διαγράφονται και οι υποκατηγορίες που ανήκουν σε αυτήν, με την προυπόθεση ότι δεν έχουν είδη μέσα τους. Στην περίπτωση που υπάρχει έστω και μια κατηγορίας με αδυναμία διαγραφής τότε θα παραμείνει η κατηγορία αυτή και όλες οι παραπάνω αναγκαίες κατηγορίες για την αναζήτηση της.

* Μόνο μέσα στην συγκεκριμένα υποκατηγορία και όχι στις υποκατηγορίες που ανήκουν σε αυτήν

Εικ. 4
Εικ. 5

Εύρεση Κατηγοριών

Η αναζήτηση κατηγοριών αλλάζει καθώς δεν υπάρχουν πλέον συγκεκριμένα στάδια. Η νέα δυνατότητα επιτρέπει

  • – την αναζήτηση μέσω της ροδέλας του ποντικιού (Εικ.6)
  • – την αναζήτηση βάσει ονόματος – πληκτρολόγηση (Εικ.7)
Εικ. 6
Εικ. 7

Προϊόντα

Λίστα κατηγοριών

Η λειτουργία και χρήση των κατηγοριών παραμέμει η ίδια, με την εμφάνιση να ανανεώνεται για καθαρότητα. Κάθε κατηγορία περιέχει:

  • – Όνομα κατηγορίας
  • – Αριθμός κατηγοριών που ανήκουν μέσα σε αυτήν
  • – Δυνατότητα προσθήκης νέας κατηγορίας μέσα της
  • – Δυνατότητα επεξεργασίας της κατηγορίας- Εμφάνιση κατηγοριών που ανήκουν μέσα σε αυτήν (εφόσον       υπάρχουν)
Επίσης υπάρχει κουμπί για την απόκρυψη όλων των κατηγοριών που ανήκουν μέσα σε άλλες υποκατηγορίες.Τέλος, υπάρχει αναζήτηση κατηγοριών με εύρεση βάσει ονόματος για γρηγορότερη εναλλαγή σε περίπτωση μεγάλης λίστας κατηγοριών

Εικ .8

Εμφάνιση προϊοντων

Με την νέα κατηγοριοποίησης, υπάρχει δυνατότητα εισαγωγής ειδών σε κάθε κατηγορία, ανεξάρτητα του βάθους στο οποίο βρίσκεται.

Για παράδειγμα, Η κατηγορία Υπηρεσίες περιέχει 1 είδος, ενώ οι κατηγορίες μέσα της (Έκτύπωση, Επιγραφές) περιέχουν 4 είδη η κάθεμια. Προεπιλεγμένα κατά την επιλογή της κατηγορίας Υπηρεσίες θα εμφανιστούν 9 είδη στη λίστα προϊόντων ενώ στην κατηγορία Εκτύπωση θα εμφανιστούν 4 είδη.

Εάν επιθυμούμε να δούμε ξεχωριστά το 1 είδος την κατηγορίας Υπηρεσίες τότε με την επιλογή Προϊόντα κατηγορίας (Εικ.9), θα φιλτραριστούν και εμφανιστούν μόνο τα προϊόντα που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία και όχι στις κατηγορίες που ανήκουν μέσα της

Εικ .9

Προσθήκη φωτογραφιών προϊοντων

Κατά την προσθήκη φωτογραφίας προστέθηκαν νέες δυνατότητες:

  • – Επιλογή φωτογραφιών που έχουν μεταφορτωθεί στις κατηγορίες στην οποία ανήκει η κατηγορία του προϊόντος (Εικ.10β)
  • – Προσθήκη φωτογραφίας μέσω συνδέσμου – Url , Google Drive, Dropbox  (Εικ.10γ)
Εικ .10γ
Εικ .10α
Εικ .10β

Βελτιώσεις

Τιμοκατάλογοι

Τύπος τιμοκατάλογου

Οι τιμοκατάλογοι χωρίζονται σε δύο(2) τύπους ανάλογα με τη χρήση του, οι τύποι είναι οι εξής:

  • – Έκπτωσης,  δηλώνεται ποσοστό έκπτωσης επί της τιμής πώλησης (Εικ. 11α)
  • – Τιμοκατάλογος, δηλώνεται ποσοστό επί της τιμής πώλησης (Εικ. 11β)
Εικ. 11α
Εικ. 11β

Συνδεσιμότητα τιμοκατάλογου

Κάθε εκπτωτικός τιμοκατάλογος έχει τις εξής επιλογές σύμφωνα με τον τρόπο σύνδεσης του με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους:

  • – Πρόσθεση,  ο τιμοκατάλογος προσθέτει το ποσοστό έκπτωσης με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου
    λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 30%
  • – Προτεραιότητα, ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που είναι ο υψηλότερος σε προτεραιότητα με τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
    λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 20%
  • – Σύμπτυξη,  ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται ξεχωριστά από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου, ο ένας μετά τον άλλον
     λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 28%
  • – Μέγιστο, ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που έχει το υψηλότερο ποσοστό έκπτωσης από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
    λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 20%
  • – Ελάχιστο, ο τιμοκατάλογος εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση που έχει το χαμηλότερο ποσοστό έκπτωσης από τους υπόλοιπους συνδεδεμένους τιμοκαταλόγους του ιδίου τύπου 
    λ.χ. Τιμ.Α (20%) και Τιμ.Β (10%) = 10%
  • – Όριο, ο τιμοκατάλογος δεν εφαρμόζει έκπτωση αλλά δεν επιτρέπει η τελική αυτόματη έκπτωση που δίνεται από τους τιμοκαταλόγους να περάσει το δηλωμένο ανώτατο όριο

Ρυθμίσεις τιμοκαταλόγων

Σε περίπτωση που ένας πελάτης έχει πολλαπλούς τιμοκαταλόγους διαφορετικής συνδεσιμότητας (βλ. παραπάνω), δίνεται δυνατότητα να ρυθμίσει την τελική έκπτωση με τους εξής τρόπους:

  • – Πρόσθεση,  μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, προσθέτουμε όλα* τα αποτελέσματα
    λ.χ. Τιμ.Μέγιστο (20%) και Τιμ.Σύμπτυξη (28%) = 48%
  • – Σύμπτυξη,  μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, εφαρμόζεται για κάθε* αποτέλεσμα ξεχωριστά
     λ.χ. Τιμ.Μέγιστο (20%) και Τιμ.Πρόσθεση (30%) = 44%
  • – Προτεραιότητα,  μετά τον υπολογισμό του ποσοστού έκπτωσης που δίνεται από τον κάθε τύπο συνδεσιμότητας ξεχωριστά, εφαρμόζεται ο μεγαλύτερη έκπτωση.
     λ.χ. Τιμ.Μέγιστο (20%) και Τιμ.Πρόσθεση (30%) = 30%
* ο τύπος συνδεσιμότητας ” Όριο ” δεν δίνει έκπτωση όπως προαναφέρθηκε.
 
Οι ρυθμίσεις τιμοκαταλόγου βρίσκονται στη Διαχείριση > Τιμοκατάλογοι στο γρανάζι δίπλα από τον τίτλο

Τομέας Προσφορών

Ο τομέας προσφορών πλέον θα διαφέρει από τους υπόλοιπους τομείς, καθώς τμήματα που περιέχει μέσα του θα αναγνωρίζονται ως τμήματα προσφορών και θα έχουν εξιδικευμένες δυνατότητες για τις ανάγκες των σύνθετων προσφορών (λ.χ. μεταφορά εργασιών προσφορών χωρίς να χάνεται η ιδιότητα της προσφοράς) (βλ. παρακάτω)

Παραγγελίες – Προσφορές

Αλλαγή ποσοτήτων

Στις προσφορές δίνεται η δυνατότητα άμεσης επεξεργασίας της ποσότητας μιας εργασίας. Η σύνθετη προσφορά θέτει τους εξής περιορισμούς

  • – Η εργασία να ανήκει σε τμήματα εντός του Τομέα Προσφορών (βλ. παραπάνω)
  • – Η εργασία να μην είναι group προϊόντων

Η απλή προσφορά θέτει τους εξής περιορισμούς:

  • – Η εργασία να μην λειτουργεί με σύνθετη κοστολόγηση ( puzzle )
  • – Η εργασία να ανήκει σε τμήματα εντός του Τομέα Προσφορών (βλ. παραπάνω)
  • – Η εργασία να μην είναι group προϊόντων

Μετάθεση εργασιών

Με τον ειδικευμένο τομέα προσφορών (βλ. παραπάνω) μπορείτε να μετακινείτε τις εργασίες μια προσφοράς σε εξατομικευμένα τμήματα εντός του τομέα έχοντας έτσι τη δυνατότητα προεπεξεργασίας και workflow εργασιών μια προσφοράς.

Το κουμπί για την μετάθεση των εργασιών βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας σύνθετης προσφοράς

Purchase Order

Έχετε πλέον τη δυνατότητα να καταγράψετε τον ειδικό κωδικό παραγγελίας P.O. κατά τη δημιουργία παραγγελίας ή σύνθετης προσφοράς, ο οποίος κωδικός ακολουθεί τις εργασίες σε οποιοδήποτε παραστατικό , δελτίο αποστολής ή δελτίο παραγγελίας συνδεθεί.

Δελτίο Παραγγελίας

Κατά το άνοιγμα του δελτίου παραγγελίας πλέον έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εμφάνιση ή απόκρυψη πληροφοριών των εργασιών ή της παραγγελίας. Το δελτίο παραγγελίας έχει την δυνατότητα είτε αποστολή μέσω συνδέσμου είτε εκτύπωσης – αποθήκευσης .pdf

Ενημέρωση Προτιμολογίου

Δυνατότητα ενημέρωσης προτιμολογίου συνδεδεμένου με παραγγελία. Διορθώσεις και προσθαφαιρέσεις που μπορεί να γίνουν σε μια παραγγελία μετά συννενόησης με τον πελάτη, καθιστούν το προτιμολόγιο απαρχαιωμένο. Με την επιλογή Ενέργειες > Ενημέρωση εργασιών από συνδεδεμένη παραγγελία που βρίσκεται στην προεπισκόπηση προτιμολογίου, το ενημερώνετε σύμφωνα με την νέα κατάσταση της παραγγελίας.

Άμεση Τιμολόγηση – Δελτίο Αποστολής

Στην παραγγελία, επιλέγοντας άμεση τιμολόγηση μπορείτε πλέον να επιλέξετε τον τύπο παραστατικού (χρεωστικό ή δελτίο αποστολής), προσφέροντας ευκολία και αμεσότητα στις ενέργειες σας

Μετασχηματισμός

Ένα δελτίο Αποστολής που μετασχηματίζεται σε χρεωστικό παραστατικό θα εμφανίζει τη σύνδεση του στην παραγγελία για να έχετε πλήρη έλεγχο στην πορεία των εργασιών σας

Προσθήκη προϊόντων

Η αναζήτηση προϊόντων βελτιώθηκε προσθέτοντας τον νέο τρόπο αναζήτησης κατηγορίας (βλ. παραπάνω) (Εικ.12) και τον παλιό τρόπο (Εικ.13)

Εικ.12
Εικ.13

Επίσης υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης προϊόντος μέσα στην κατηγορία που επιλέξαμ

Στη σελίδας Λίστα αγορών εμφανίζονται

  • – Εμφάνιση προϊόντων στο καλάθι
  • – Εμφάνιση προϊόντων σε έλλειψη

Κοστολόγηση (puzzle)

Η κοστολόγηση εργασιών βελτίωση την εμφάνιση της και άλλαξε τον τρόπο εισαγωγής προϊόντων, ώστε να μη χωρίζεται το παράθυρο σε 2 μέρη αλλά να γίνονται όλες οι ενέργειες απευθείας επάνω στον πίνακα προϊόντος κοστολόγησης. Στο τέλος του πίνακα υπάρχει πάντα μια γραμμή όπου:

  • – Αναζητούμε κατηγορία
  • – Αναζητούμε προϊόντα, σύμφωνα με την κατηγορία που επιλέξαμε, εάν δεν επιλέξουμε κατηγορία τότε αναζητεί όλα τα προϊόντα. Το παράθυρο που ανοίγει έχει δυνατότητα εύρεσης προϊόντος βάσει ονόματος ή κωδικού καταλόγου.
  • – Προσθέτουμε επιπλέον χρέωση

ΓΕΝΙΚΑ

  • – Στις Aναφορές > Παραστατικά μπορείτε να φιλτράρετε τις εγγραφές σύμφωνα με τους συνδεδεμένους πελάτες και χρήστες
  • – Δόθηκε δυνατότητα σύνδεσης τύπων παραστατικών με πρότυπα παρασταστικών, ώστε να επιλέγονται προεπιλεγμένες εμφανίσεις ανάλογα με τον τύπο παραστατικού που επεξεργάζεστε
Τι νέο υπάρχει - Previous Αναβάθμιση Ιανουαρίου 2024 Next - Τι νέο υπάρχει Αναβάθμιση Αυγούστου 2023

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; Ζητήστε λύση

Πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Σας βοήθησε αυτό; Yes No

Περιεχόμενα
Leaf Illustration

© 2023 All Rights Reserved by Upd8 - Software Solutions